A PVH Corp. tulajdonában lévő Tommy Hilfiger örömmel jelenti be, hogy 2019. október 28-i hatállyal Michael Scheinert nevezte ki a Tommy Hilfiger Global marketing vezetőjévé.
Michael több mint 15 évre visszanyúló tapasztalatokkal rendelkezik a globális márkák marketing tevékenysége terén. A Tommy Hilfigerhez való csatlakozása előtt a Hollister Co. Globális Marketing egységének rangidős elnökhelyetteseként dolgozott, és erőfeszítései nagy mértékben hozzájárultak ahhoz, hogy a Piper Jaffray tinédzserek körében végzett 2019. évi őszi Taking Stock felmérése szerint a Hollister az 5 legnépszerűbb márka közé került. Jelentős részben Scheiner munkájának köszönhetően a Hollister ugyanakkor a több forgalmazási csatornát alkalmazó kiskereskedő cégek körében is a legjobbak közt szerepel. Michael feladata új munkahelyén az lesz, hogy a marketing iránti lelkesedésére és tapasztalataira támaszkodva a Tommy Hilfigert az innovatív marketing stratégiák új korszakába vezesse át, melyben – elsősorban digitális és experienciális platformokra – támaszkodva még közelebb kerül a fogyasztókhoz, hogy elkötelezhesse a vásárlók következő generációját is.
„A világ egyik legnagyobb elismeréssel övezett márkáját kezelő marketing csapatunk szerte a világon kulcsfontosságú szerepet játszik a fogyasztók érdeklődésének felkeltésében, inspirálásukban és a márka iránti elkötelezésükben” – nyilatkozta Daniel Grieder, a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatója. „Nagy örömünkre szolgál, hogy Michael csatlakozik világklasszisnak számító marketing egységünkhöz, és hiszünk abban, hogy segíteni fogja cégünket a folyamatban lévő digitális átalakulás továbbvitelében, felkészít minket, hogy megfelelő stratégiával reagálhassunk az új, diszruptív piaci változásokra, és hozzájárul ahhoz, hogy a Tommy Hilfiger kiemelkedjen versenytársai közül.”
„Megtiszteltetésnek tekintem, hogy egy ilyen ikonikus, globális márkát támogathatok munkámmal” – tette hozzá Michael. „Az innováció és a vezető szerep, amely már a kezdetektől jellemezte a Tommy Hilfigert, rendkívül inspiráló számomra. Nagy izgalommal várom, hogy szoros munkakapcsolatot alakíthassak ki Tommy-val, Daniellel és a vállalat tehetséges marketing csapataival világszerte, melynek köszönhetően hozzájárulhatunk a jövő évben fennállásának 35. évfordulóját ünneplő Tommy Hilfiger története következő fejezetének megírásához.”
Michael új megbízatásának teljesítése érdekében családjával együtt Hollandiába, Amszterdamba költözik, ahol a Tommy Hilfiger globális központja működik.
Fotó: Trent Szmolnik, Unsplash
(OTS)