Az egyik új előny a hihetetlenül gyors, a megrendelés napján való kiskereskedelmi áruátvétel: a megrendelt áruk röpke 30 perc elteltével már át is vehetők.
A Walgreens ma bejelentette myWalgreens programjának elindítását, amely a cég törzsvásárlói programjának teljes újragondolása nyomán született meg. Az új program célja az, hogy a vásárlók számára új előnyök kibővített körét biztosítsa, ideértve a még a megrendelés napján, kiskereskedelmi árusítóhelyeken való áruátvételt. A vásárlók most már egy teljesen átalakított mobilalkalmazás segítségével online vásárolhatnak gyógyászati és wellness termékeket, és a megrendelt árukat röpke 30 percen belül átvehetik akár az üzletekben, akár az üzlet előtt az utcán, ki sem szállva az autójukból (curbside pickup), vagy autósoknak biztosított, ún. „drive-through” (vagy „drive-thru”) árukiadó ablakoknál.
A Walgreens törzsvásárlói programjának több mint 100 millió tagja van. Mostantól pedig a hűségprogram tagjaiként a több mint 9000 Walgreens üzlet bármelyikében vásárlók még kényelmesebben szerezhetik be a szükséges árukat, könnyebben őrizhetik egészségüket, illetve pénzt és időt takaríthatnak meg a Walgreens.com weboldal és a mobilalkalmazás segítségével.
Az új előnyök kiegészítik a Walgreens által már eddig is biztosított előnyöket, azaz például a DoorDash ételházhozszállítási szolgáltatását és a Postmates ételek és egyéb cikkek házhozszállítását biztosító szolgáltatását, valamint a Prescription Savings Club programot, amelynek tagjai akár 80 százalékos kedvezményt is kaphatnak a készpénzbeni kiskereskedelmi árakból.
A myWalgreens programba bárki díjmentesen, gyorsan és könnyen beléphet, és mostantól a következő kedvezményeket élvezheti:
– Egyszázalékos vásárlási jutalmat, ún. „Walgreens Cash reward”-ot a Walgreens üzletekben vásárolt összes áru ára alapján
– Ötszázalékos vásárlási jutalmat a megvásárolt Walgreens márkatermékek ára alapján
– „Only for you” (Kizárólag Önnek), azaz személyre szabott, exkluzív, kedvezményes ajánlatokat
Továbbá a mobilalkalmazás az egészségügyi és wellness szolgáltatások széles körét is kínálja a vásárlók és betegek számára, ideértve a gyógyszertárral a hét minden napján, a nap bármely szakában folytatható kommunikációt („csevegést”), orvosi ellátások keresését és időpontfoglalást, oltásokra való időpontfoglalást, személyre szabott egészségi és wellness tanácsadást, influenzára vonatkozó, valós idejű riasztásokat és számos egyéb szolgáltatást. Az appnak az előző verziója is rendkívül népszerű volt, és több mint 65 millió alkalommal került letöltésre.
„Amerika közösségi gyógyszertáraként a Walgreens páratlan vásárlási élményt biztosít annak érdekében, hogy segítse vásárlóit és a betegeket egészséggel kapcsolatos ügyeik kezelésében, egészségük és jóllétük megőrzésében ebben az eddig példa nélküli, súlyos válsághelyzetben is” – mondta John Standley, a Walgreens elnöke. Ahogy eddig is, szolgáltatásaink alapját az általunk foglalkoztatott több mint 25 000 közösségi gyógyszerész munkája adja. Gyógyszerészeink és beteggondozó csapataink a receptek beváltásánál jóval többet tesznek: megbízható tanácsokat és személyre szabott támogatást biztosítanak, valamint egyéb szolgáltatások rendkívül széles körét nyújtják.”
(OTS)