A kért oldal néhány másodpercen belül betöltődik
Hirdetés átugrása
efef 970×550
EfEf 970*250
EfEf 300*300

A JPMorgan Chase felvásárol egy vezető utaztatási és vásárlói hűségprogramot működtető üzletágat

ATENOR23_LAKE11_Banner_300x250_SZZS

A JPMorgan Chase & Co. és a cxLoyalty Group Holdings ma bejelentették, hogy megállapodást írtak alá, melynek értelmében a JPMorgan Chase megvásárolja a cxLoyalty Group Holdings Global Loyalty divízióját. Az ügylet eredményeként a JPMorgan Chase & Co. tulajdonába kerülnek a cxLoyalty vezető technológiai platformjai, egy teljes körű szolgáltatást nyújtó utazási ügynökség, továbbá ajándékkártyákkal és -árucikkekkel, valamint pontgyűjtő programokban gyűjtött pontok kezelésével foglalkozó egységei.

„Ez a befektetés is igazolja elkötelezettségünket aziránt, hogy minél több kivételes utazási előnyt biztosítsunk nagy és gyorsan növekvő ügyféltáborunk tagjainak. Az emberek szerte a világon szeretnének újra vakációzni és utazni, és mi reméljük, hogy ez sokak számára már a közeljövőben valós lehetőséggé válik. A cxLoyalty utaztatási és hűségprogram üzletágának felvásárlása lehetővé teszi számunkra, hogy sok millió Chase ügyfelünknek minden eddiginél teljesebb élményt nyújtsunk, mihelyt úgy gondolják, hogy az utazás biztonságos és többé már nem fenyegeti egészségüket” – fejtette ki Marianne Lake, a JPMorgan Chase Consumer Lending egységének vezérigazgatója.

A cxLoyalty a vásárlói hűségprogramot működtető és technológiai megoldásokat kínáló cégek közt vezetőnek számít, és több mint 40 évre visszanyúló tapasztalatokkal rendelkezik ezeken a területeken. A vásárlói hűségprogramok megtervezése és működtetése terén birtokolt szakértelme tökéletes kiegészítője az ügyfeleinek kiemelkedő és egyedi értéket nyújtó cégként ismert JPMorgan Chase birtokában lévő szaktudásának.

„A JPMorgan Chase a legjobb partner ahhoz, hogy további befektetésekkel segítse vezető vásárlói hűségprogramot működtető üzletágunkat” – nyilatkozta Todd Siegel, a cxLoyalty vezérigazgatója. „Ez az együttműködés lehetővé teszi számukra, hogy megerősítsük és kibővítsük technológiai megoldásainkat és a hűségprogramok tartalmait, és személyre szabott, világszínvonalú ügyfélélményt biztosítsunk a Fortune magazine 500 legnagyobb vállalatot tartalmazó listáján szereplő klienseinknek és ügyfeleiknek a világ minden táján.”

(OTS)

Fotó: averie woodard, Unsplash