A kért oldal néhány másodpercen belül betöltődik
Hirdetés átugrása
efef 970×550
Praktiker 970*250
Henkel 300*300

A Spotify elindította szolgáltatását Dél-Koreában

Lake11_Tavasz_Banner_Kampany_300x250_TELEX

A világ legnépszerűbb előfizetéses audio streaming szolgáltatója elindította szolgáltatását a K-Pop szülőhazájában február 1-jén, a világ különféle tájairól származó, több mint 60 millió zeneszámhoz és 4 milliárdnál is több lejátszási listához biztosítva hozzáférést a koreai hallgatók számára. A Spotify rendkívül könnyen használható kezelőfelületet, innovatív technológiai megoldásokat, minden nap új zenei felfedezéseket és az egyes hallgatók zenei ízlése alapján személyre szabott algoritmikus ajánlásokat kínál hallgatóinak. A szolgáltatás Dél-Koreában való elindításának eredményeként a Spotify piacainak száma 93-ra nőtt.

A Spotify szolgáltatásának elérhetővé tétele a világ hatodik legnagyobb zenei piacának számító Dél-Koreában kulcsfontosságú lépés a cég globális terjeszkedése szempontjából. Amellett, hogy a világ egyik digitálisan leginkább inkluzív piaca, Dél-Korea széles körben elismert kulturális és zenei központnak is számít, részben a K-Popként elhíresült globális jelenségnek köszönhetően. Mióta a Spotify 2014-ben bemutatta első K-Pop lejátszási listáját, a K-Pop hallgatottsága a platformon több mint 2000%-kal nőtt. A Spotify a szolgáltatás mostani elindításával szeretné felgyorsítani Korea teljes zenei streaming ökoszisztémájának növekedését, hogy a művészek, a lemezkiadók, a forgalmazók és a rajongók egyaránt élvezhessék egy fejlett zenepiac előnyeit.

„Alapvető célunk, hogy mindenhol ott legyünk, ahol hallgatók és művészek vannak, és Koreában mindez bőségesen adott” – nyilatkozta Alex Norström, a Spotify Freemium üzletágának vezető tisztviselője. „Ez a piaci nyitás rendkívül kedvező lehetőséget kínál számunkra arra, hogy egyrészt küldetésünknek megfelelően új és magas minőségű tartalmakat biztosítsunk a hallgatók folyamatosan növekvő táborának, és ugyanakkor segítsük a helyi koreai művészeket, hogy kapcsolatot létesíthessenek a Spotify szerte a világról kikerülő 320 millió hallgatójával. Reméljük, hogy több lehetőséget tudunk kínálni a különféle stílusokat képviselő összes koreai művész számára arra, hogy a világ különböző tájain élő hallgatók felfedezhessék őket.”

(OTS)

Fotó: LOGAN WEAVER, Unsplash