A Nemzeti Adó- és Vámhivatal felhívja az ügyfelek figyelmét, hogy a veszélyhelyzet miatt a központi ügyfélszolgálaton a személyesen megjelenő ügyfelek fogadása időpontfoglaláshoz kötött. Ez alól kivételt képez az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása.
A NAV közleményében hangsúlyozza, a személyes ügyintézés helyett válasszák a telefonos ügyintézést: a 06-80/20-21-22 számon ingyenesen hívható a NAV ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere, melyhez ügyfélazonosító szám vagy részleges kódú telefonos azonosítás szükséges. Az ügyfélazonosító szám a https://www.nav.gov.hu/ oldalról is elérhető online nyomtatványkitöltő alkalmazás használatával igényelhető a TEL-nyomtatványon.
Általános kérdésekben regisztráció nélkül is hívható a NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon.
Fotó: pixabay