Felértékelődött a biztonságos online-ügyintézési lehetőség

A Fővárosi Vízművek évek óta folyó ügyfélszolgálati fejlesztési programjának egyik meghatározó törekvése az átalakuló igények kiszolgálásához igazodó online ügyintézési lehetőségek mind szélesebb körűvé tétele. A járványhelyzet még inkább előtérbe helyezte azt az elvárást, hogy ma már bárki bármikor, kényelmesen és biztonságosan, otthonából intézhesse víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos ügyeit. A társaságnál megvalósított digitalizációnak és robotizációnak köszönhetően a személyes és telefonos ügyfélszolgálat helyett egyre többen választják az internetes megoldást.

A személyes ügyintézés iránti igénynek és az ügyfélszolgálati irodák látogatottságának csökkenésére reagálva a Fővárosi vízművek Fő utcai ügyfélszolgálati pontján (1027 Budapest, Fő utca 47.) már csak 2021. március 31-ig állnak ügyintézési lehetőséggel az ügyfelek rendelkezésére, amennyiben a jelenleg érvényben lévő járványügyi szigorítások feloldása a nyitvatartást addig lehetővé teszi.

A továbbiakban Váci úti központi ügyfélszolgálati iroda és a telefonos ügyfélszolgálat mellett elsősorban az otthonról is elérhető, gyors, kényelmes és biztonságos online ügyintézést javasoljuk. Az online ügyfélszolgálat, amely bármely ügyintézésre lehetőséget nyújt, a nap 24 órájában elérhető (https:/ugyfelszolgalat.vizmuvek.hu/). A regisztrációhoz mindössze pár perc szükséges, de a leggyakrabban használt funkciók regisztráció nélkül is elérhetőek. A legújabb funkció pedig a Fővárosi Vízművek információs chatbotja. A folyamatosan „tanuló” program egyre pontosabb válaszokat ad a feltett kérdésekre. Mérőállás-bejelentésre pedig az ingyenesen letölthető Otthon+ mobil applikáció is rendelkezésre áll.

(OTS)

Fotó: Yoann Boyer, Unsplash