Az akvizícióra alig 6 hónappal Gary Little vezérigazgatóvá való kinevezését követően került sor.
A Foursquare ma bejelentette, hogy felvásárolta a térinformatikai elemzések következő generációs, Unfolded nevet viselő platformját. Az Unfolded által biztosított funkcióknak a Foursquare technológiai megoldásaival való ötvözésének köszönhetően a vállalkozások és márkák hamarosan nem pusztán a Foursquare ágazatvezető helyadataiért fordulhatnak a céghez, hanem lehetőségük nyílik az adatok kezelésére is egy olyan integrált platformon, amely biztosítja a téradatok egybeolvasztását, gazdagítását, elemzését és vizualizálását – bármilyen általuk választott környezetben.
„Az Unfolded csapatunkba való integrálásával még erősebbé, megbízhatóbbá és könnyebben hozzáférhetővé válik a Foursquare platformja ügyfeleink és partnereink számára” – nyilatkozta Gary Little, a Foursquare elnöke és vezérigazgatója. „Ennek az akvizíciónak köszönhetően gyorsabban tudjuk elérni azt az ambiciózus célunkat, hogy új márkaidentitásunknak (Foursquare Everywhere [Foursquare mindenhol]) megfelelően a Foursquare-t mindenhova eljuttassuk, és lehetővé tegyük a vállalkozások számára, hogy kiaknázzák a hely- és téradatokban és térinformatikai technológiában rejlő valódi értékeket.”
Az Unfolded nyílt forráskódú térinformatika könyvtárakat és magasan fejlett, rugalmas eszköztárat kínál – ideértve legismertebb, legnépszerűbb termékét, az Unfolded Studio elnevezésű önkiszolgáló platformot, amely lehetővé teszi a térinformatikai adatok átváltoztatását fontos felismeréseket kínáló térképekké mindössze néhány perc alatt. A cég társalapítóit tömörítő szakértői csapat számos vezető, nyílt forráskódú térinformatikai újítást fejlesztett ki, ideértve a kepler.gl-t,deck.gl-t és a H3-at.
A felvásárlás eredményeként a Foursquare olyan vállalattá fejlődik, amelynek átfogó termék- és szolgáltatási palettája szükségtelenné teszi, hogy a piaci szereplők több forrásból szerezzék be az általuk igényelt, magas minőségű, könnyen használható helyadatokat és az azok értelmezéséhez szükséges technológiát. Ügyfeleink zökkenőmentesen hozzáférhetnek számos különféle, saját gyűjtésű (ún. „first-party”) és harmadik felektől származó (ún. „third-party”) adathalmazhoz, és térinformatikai elemzésnek vethetik alá azokat azzal a céllal, hogy megoldjanak kulcsfontosságú üzleti kihívásokat – kezdve például egy telephely kiválasztásától a kompetitív keresési hirdetéseken át a tranzakciók szempontjából előnyt jelentő ügyfélhűség kérdéséig és számos egyéb megoldandó feladatig.
(OTS)