A GLS, a világ egyik vezető csomaglogisztikai szolgáltatója a mai napon felfedi a nagyközönség előtt a megújult márkaarculatát. Az arculatfrissítés arra építkezik, ami eddig is sikeressé tette a GLS-t a csomagküldő szolgáltatások gyorsan változó világában, és támogatja a vállalat növekedéssel kapcsolatos céljait. A GLS tevékenységének központi eleme, hogy zökkenőmentes megoldásainak köszönhetően minden egyes csomag kiszállítását személyessé teszi. A megújult márkaarculat az üde, dinamikus és digitális megoldásokra optimalizált megjelenéssel hűen tükrözi a vállalat törekvéseit.
A friss márkaarculat feltűnő kék és sárga színeivel csak úgy vonzza a tekintetet. A sárga nyíl, amely régóta szerepelt a vállalat logójában, beleépül a kompaktabb kialakítású G betűbe, és megjelenik rajta egy pont, amely a GLS szakértelmét, a háztól házig szállítással kapcsolatos küldetését, valamint ügyfeleivel a digitális korban fenntartott kapcsolatát hivatott szimbolizálni. Ezt a letisztult megjelenést erősíti a világos, egyúttal szórakoztató és szellemes hangnemű és stílusú nyelvezet.
A márkaarculat megújulására egy olyan időszakban kerül sor, amikor a vállalat jelentős változásokon megy keresztül. Az ügyfelek egyre inkább keresik az egyszerű, átlátható és fenntartható szállítási megoldásokat. Erre az egyre fokozódó igényre válaszul a GLS úgy alakítja át a hálózatát és szolgáltatásait, hogy nemzetközi, kényelmes, digitális és fenntartható megoldásokat tudjon nyújtani. A vállalat azt tűzte ki célul, hogy a magánszemély ügyfeleknek nyújtott (B2C) szolgáltatások bővítésére összpontosítva még inkább megerősítse a határokon átnyúló csomagszállítások terén betöltött vezető szerepét, miközben továbbra is erőteljesen jelen van a vállalatoknak nyújtott (B2B) szolgáltatások terén. A GLS biztos abban, hogy dedikált, határokon átnyúló, jelentős helyi piaci ismeretekkel rendelkező hálózatának köszönhetően 2025-re eléri növekedési célját.
„A GLS-nél több, mint 30 éve a lehető legszemélyreszabottabb és leggördülékenyebb szolgáltatásokat nyújtjuk, amelynek során szilárd kapcsolatokat alakítottunk ki munkatársainkkal és ügyfeleinkkel egyaránt. Mivel az ügyfelek igényei és a csomaglogisztikai piac gyorsan változnak, ideje, hogy mi is átalakuljunk” – mondja Martin Seidenberg, a GLS Csoport vezérigazgatója. „A megújult márkaarculat még világosabb és modernebb módon közvetíti a munkánkat és céljainkat a világ felé. Dinamikus, merész, modern, élénk és személyes. Tökéletesen tükrözi, hogy kik vagyunk most és kik leszünk a jövőben.”
A friss márkaarculat í hivatalos indulást követően fokozatosan kerül majd bevezetésre az összes európai és észak-amerikai piacon.
(OTS)