A DLX MEDIA nem reprezentatív felmérése alapján képet kaphatunk arról, hogy ma melyek azok az értékek, amelyeket az álláskeresők elvárnak munkaadójuktól.
A kutatás során 500 fő igényeit mérte fel a marketing ügynökség, melyhez a 2020 és 2022 közötti munkavállalói regisztrációkat használták fel.
A felmérés célja az volt, hogy a piaci szereplők információkat kapjanak a munkavállalók igényeiről, s kiderüljön, melyek a legfontosabb motivációk álláskeresés során.
A marketinges munkakörökben végzett kutatás alapján megállapítható, hogy
- a vizsgált időszakban a jelentkezők számára a szabadság fontosabb volt, mint a kiszámíthatóság,
- a home office ma már alap elvárásnak minősül
- a vezető személyisége meghatározó a munkavállalói motivációban,
- a jelentkezők többsége értékként tekint a fejlődési lehetőségre,
- a munkahelyi légkör és a jó csapat a második legfontosabb tényező a munkavállalók preferencialistáján.
további információ: https://dlxmedia.hu/